reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Slamková

Janka Slamková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som najbláznivejšia baba v mojej izbe. Xixi, som tu sama. Momentálne bývam v našom hlavnom meste. Predtým som žila niekoľko rokov v zahraničí, ale vrátila som sa...aby som mala k vám bližšie. Milujem sex, po ňom kávu a veci na baterky. Neznášam Grigorova a podobných astmatických spevákov. Mám rada všetko čo je sqvelé. Ak ste sqvelí...sem sa! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Sexuálna samoobsluha

Janka Slamková

Sexuálna samoobsluha

Dostala som kopačky. Tak už to býva. Pýtate sa...či to bolelo? Áno. Veľmi to bolelo. Viac, než si vôbec viete predstaviť. To čo som však časom zistila, bolo viac ako šokujúce. Jediné, čo mi z celého toho nádherného vzťahu chýbalo, bol sex.

  • 5. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 834x
  • 94
reklama
SkryťZatvoriť reklamu